reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dana Micišinová

Dana Micišinová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

človek,ktorý sa snaží niečo dosiahnuť... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Nitra – odteraz moje obľúbené mesto

Dana Micišinová

Nitra – odteraz moje obľúbené mesto

Nedávno som sa vybrala na menší výlet do Nitry a musím priznať, že toto mesto ma naozaj očarilo. Je to smutné, ale nikdy predtým som v Nitre nebola (aspoň si to nepamätám), takže zážitok bol naozaj plnohodnotný.

  • 15. júl 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Moja cesta do Tuniska

Dana Micišinová

Moja cesta do Tuniska

Tento článok píšem hlavne pre tých, ktorý sa tento rok chystajú na dovolenku práve do tejto krásnej krajiny. Aj keď, ako sa hovorí, nie je všetko zlato čo sa blyští… Dovolenkové teplo sa tento rok už dostavilo a ľudia zháňajú zájzdy ako o život. Poznám ľudí, ktorí v tejto krajine stihli stráviť tento rok už druhú dovolenku a preto mi napadlo, že by nebolo od veci keby som Vám zprostredkovala zážitky z mojho krátkého života práve v tejto krajine. Samozrejme, pre tých ľudí, ktorí tam ešte neboli a chystajú sa tam prvý krát… ( čím nevylučujem ľudí, ktorí by sa o to zaujímali J ).

  • 28. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 689x
  • 0
Tunis - pripravte sa!

Dana Micišinová

Tunis - pripravte sa!

Pre tých, ktorý sa rozhodli navštíviť túto krajinu ponúkam pár malých ,užitočných rád, ktoré som nabrala z vlastnej skúsenosti... J Ako všetci vášniví  cestovatelia, aj ja som sa tešila na nové zážitky v novej krajine. Prečítala som si na začiatku pár článkov, aby som vedela na čo sa pripraviť a pomohlo to.

  • 13. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 17
Singapur – levie mesto

Dana Micišinová

Singapur – levie mesto

Jedna znajmenších a najbohatších krajín, no zároveň málo navštevovaná. Toto krásne miesto je zaujímavé už svojim exotickým názvom, no napriek tomu nie dosť lákavé pre slovenských turistov. Prečo? Vdnešnej dobe už navštevujú turisti naozaj zaujímavé destinácie po celom svete, ale Singapur sa nachádza medzi poslednými na našom zozname. Možno si po prečítaní tohto článku aj vy pridáte Singapur na svoj zoznam.

  • 25. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu